How To Add Password To Office Documents

How To Add Password To Office Documents - Selamat Datang Sahabat di Android Application Full Version APK, Pada Artikel kali ini dengan judul How To Add Password To Office Documents, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. Mudah-mudahan isi postingan dengan Tema TIPS AND TRICKS, yang kami tulis ini ada manfaatnya. Cekidot, selamat menikmati.

Judul : How To Add Password To Office Documents
Link : How To Add Password To Office Documents

How To Add Password To Office Documents


MS office provides reliable password encryption for protecting Docs. against misuse. Perform following steps and protect your documents from others;

  • Open your document 
  • Click on file 
  • In info tab click on the icon as shown and choose Encrypt with password 
  • Set password and click ok and close the doc. Reopen the document and it will prompt for password, if so you have successfully protected your doc. 
  • Note: These steps are for Office 2010


How To Add Password To Office Documents

DIRECT LINK

Baca juga :


How To Add Password To Office Documents



Demikianlah Artikel How To Add Password To Office Documents

Sekian artikel How To Add Password To Office Documents kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk Sahabat semua. Sampai jumpa di postingan lainnya.

Anda sekarang membaca artikel How To Add Password To Office Documents
Link : https://androidapplicationsfull.blogspot.com/2018/09/how-to-add-password-to-office-documents.html

0 Response to "How To Add Password To Office Documents"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel